loader image
برندینگ

وقتی صحبت از نام های تجاری می شود، اغلب برچسب ها، طرح های رنگی ونمادهای کسب وکارهای گوناگون در ذهن نقش می بندد. اما مفهوم برند یا نام تجاری چیزی فراتر از ظاهر و رنگ آمیزی آن است. نام تجاری تجربه ای است که شرکت شما هنگام خرید یا پس از آن در ذهن مشتریان تان برجای می گذارد. در واقع هر مرحله از ارتباط با مشتری یک لحظه مهم برای ثبت نام تجاری کسب و کار شما در ذهن اوست.
توسعه نام تجاری سازمان شما اولین قدم برای ایجاد استراتژی های موثر در بازاریابی و فروش است. این امر اجازه می دهد تا شرکت بتواند جایگاه شما را در بازار مشخص و تثبیت کند و در نتیجه راحت تر و سریع تر از رقبا بتوانید پیام های کسب و کارتان را به مخاطبان و مشتریان خود برسانید.

برندسازی یا برندینگ، باعث میشود که یک نام و تصویر منحصر به فرد برای یک محصول یا کالا در ذهن مشتری تولید شود، همچنین سازمان شما را از رقبایتان متمایز میسازد. این تصویر معمولاً از طریق کمپین های تبلیغاتی شکل میگیرد که دارای تم های ثابتی هستند. برندینگ یک حضور چشمگیر و منحصر به فرد در بازار ایجاد میکند و مشتریان وفادار را به خود جلب میکند و محصول شما را از رقبایتان متمایز مینماید. سیف وی با ارائه برنامه های کاربردی و جامع که مبتنی بر یک فرآیند عملی هستند به بالا بردن اثر بخشی برند (نام تجاری) تان کمک میکند. ما با انجام تجزیه و تحلیلهای دقیق داده های مربوط به محصول شما، فعالیتهای رقبا و روند بازاری که در آن فعالیت میکنید، متوجه میشویم که برند شما در چه زمینه هایی به خوبی عمل مینماید و در چه زمینه هایی ناکارآمد است و سپس استراتژیهای مناسبی جهت افزایش اثربخشی برندتان ارائه میدهیم. مشاوره برندسازی (برندینگ) سیف وی به شما کمک میکند تا گام های درستی در جهت توسعه برند خود بردارید.


خدمات مشاوره برندینگ

  • انتخاب نام برند و برندسازی
  • مدیریت نام تجاری و برندینگ
  • تعیین ارزش برند (ارزش گذاری برند)
  • بهینه سازی پورتفولیوی برند
  • به روز رسانی برند و حفظ برند (نام تجاری)
  • هویت سازی برند شامل استراتژیک، مفهومی، کلامی و بصری و نظارت بر آن
  • برندسازی رسانه های اجتماعی
  • تدوین و اجرای کمپین های رسانه ای در راستای معرفی برند
  • تبلیغات روابط عمومی برند و ترفیع پلن
  • مشاوره در حوزه برند آفرینی مقصد
  • ثبت برند و ثبت شرکت در داخل و خارج از کشور
  • برندسازی اسلامی و چگونگی وارد شدن به بازارهای اسلامی